پارسیان​​​​​​​ ردیاب

۰
02177759800
09129437298
09128581479

(برای مشاهده تمام محصولات روی گزینه زیر کلیک کنید)

02177759238
09129437298
09128581479

تهران- خیابان پیروزی-چهارراه کوکا کولا-مجتمع  تجاری پانوراما-طبقه منفی2-پلاک 209

جهت دیدن منو کلیک کنید

دستگاه شنود مخفی از کجا بخریم ؟ دستگاه ضبط صدا مخفی از کجا بخریم ؟

از کجا دستگاه ضبط صدا بخریم؟اگر به دنبال فروشگاهی تخصصی در زمینه خرید دستگاه ضبط صدا هستید فروشگاه اینترنتی پارسیان ردیاب مرکز فروش انواع دستگاه ضبط میباشد.

میتوانید انواع دستگاه ضبط صدا در وب سایت پارسیان ردیاب برسی کرد و خریداری کنید همچنین در صورت نیاز به مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان پارسیان ردیاب تماس بگیرید تا شما را برای بهترین انتخاب راهنمایی کنند.

اگر قصد دارید با کسی مصاحبه کنید، پس داشتن یک دستگاه ضبط کننده صدا می تواند بسیار مفید باشد. چه بخواهید صدا را همانطور که هست منتشر کنید، چه بخواهید مقاله ای بر اساس ضبط صدا بنویسید، داشتن یک ضبط کننده صدای با کیفیت برای همین امر بسیار مهم است.

لینک های مفید :دستگاه شنود مخفی صدا

 

نکات مهم قبل از خرید دستگاه ضبط صدا

ظرفیت ذخیره سازی: درست مانند هر دستگاه رسانه دیجیتال دیگری، یک ضبط کننده صدا نیز برای ذخیره تمام صدای ضبط شده شما به فضای ذخیره سازی نیاز دارد. و بسته به کیفیت و طول ضبط‌های صوتی که می‌خواهید ذخیره کنید، می‌توانید گزینه‌های ظرفیت ذخیره‌سازی ۸ گیگابایتی، ۱۶ گیگابایتی و حتی ۶۴ گیگابایتی را هنگام استفاده از ضبط‌کننده‌های صدا پیدا کنید.

 

از کجا دستگاه ضبط صدا بخریم ؟


فرمت فایل: برای همه ضبط‌های صوتی خود، می‌توانید از یکی از بسیاری از گزینه‌های قالب فایل موجود در آنجا استفاده کنید.

این شامل فرمت های فایل مانند WMA، MP3، WAV و چند فرمت دیگر است.

وقتی با یکدیگر مقایسه می‌شوند، فرمت‌هایی مانند MP3 برای ضبط‌های اولیه ایده‌آل هستند زیرا نرخ بیت 128 کیلوبیت بر ثانیه یا مشابه دارند.

از سوی دیگر، فرمت‌های فایل مانند WAV می‌توانند نرخ بیت ۱۵۰۰ کیلوبیت در ثانیه یا مشابه داشته باشند که برای ضبط با کیفیت استودیو بسیار بهتر است.از کجا دستگاه ضبط صدا بخریم ؟


گزینه های اتصال: به غیر از ضبط صدا، ضبط صدا ممکن است با دستگاه های دیگری مانند رایانه، هدفون یا هر دستگاه صوتی دیگری نیز استفاده شود. بنابراین، مطمئن شوید که گزینه های اتصال ضبط کننده صدای خود را که می تواند شامل گزینه هایی مانند اتصال aux، اتصالات USB، اسلات کارت میکرو SD و موارد دیگر باشد، بررسی کنید.از کجا دستگاه ضبط صدا بخریم ؟


جدای از این نکات، هنگام استفاده از بهترین ضبط‌کننده‌های صدا، هنوز چیزهای بیشتری باید در نظر گرفته شود. از این رو، تمام بهترین ضبط کننده های صوتی که در زیر ارائه شده اند، دارای ویژگی ها و مشخصات مهم خود هستند. مهمتر از آن، می‌توانید راهنمای خرید گسترده و پرسش‌های متداول اولیه برای بهترین ضبط‌کننده‌های صدا را نیز بیابید تا در پایان این فهرست به شما کمک کند تا بهترین ضبط‌کننده صدا را انتخاب کنید.از کجا دستگاه ضبط صدا بخریم ؟

 

۵
از ۵
۸ مشارکت کننده

دسته‌بندی‌ها

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش