پارسیان​​​​​​​ ردیاب

۰
02177759800
09129437298
09128581479

(برای مشاهده تمام محصولات روی گزینه زیر کلیک کنید)

02177759238
09129437298
09128581479

تهران- خیابان پیروزی-چهارراه کوکا کولا-مجتمع  تجاری پانوراما-طبقه منفی2-پلاک 209

جهت دیدن منو کلیک کنید

دوربین کوچک sqt

در اینجا با یکی از پر فروش ترین دوربین های پوششی های سال 2021 یعنی Mini Wi-Fi CCTV آشنا شوید.

دوربین وای فای کوچک مدل SQT یک دوربین مداربسته کامل و ارزان قیمت مخفی می باشد. توسط این دوربین وای فای کوچک و ریز شما منزل یا محل کار خود را به صورت کاملا حرفه ای نظارت می کنید و یک انتخاب عالی برای همه نیازهای نظارتی شما.

این دوربین مخفی وای فای قابلیت اتصال به تلفن همراه ، تبلت و یا کامپیوتر شخصی را دارد ، و  امکان نظارت 24 ساعته را به شما می دهد.

ویژگی های دوربین مخفی وای فای SQT

استفاده بسیار ساده و راحت این دوربین وای فای، یکی از مشخصه های کلیدی این محصول می باشد. شما این دوربین را به راحتی در هر نقطه ای از منزل، محل کار، کارگاه و حتی در فضای آزاد می توانید جاسازی کنید و به نظارت بپردازید.

این دوربین مخفی وای فای دار ، دارای زاویه دید 110 درجه می باشد که دامنه دید وسیعی را در اتاق شما فراهم می کند. این قابلیت شما را قادر می سازد تا بدانید هر حرکتی که در خانه شما ، در هر زمان و هر مکان رخ دهد، از لنز این دوربین قابل فرار نیست.

و نمونه تصویر دریافتی از این دوربین را در تصویر زیر می توانید مشاهده نمایید.

جهت مشاهده ویدیوی آموزش راه اندازی دوربین اسکیوتی SQT روی لینک زیر کلیک کنید.

آموزش راه اندازی دوربین اسکیوتی

شما بوسیله این دوربین مخفی کوچک می توانید تصاویر و ویدئو را با کیفیت 1080p و با فریم ریت 30 فریم بر ثانیه دریافت نمایید که به شما این اطمینان را می دهد که کوچکترین حرکت انجام شده جلوی لنز دوربین را از دست نخواهید داد.

قابلیت تشخیص حرکت

ابزار دوربین مخفی وای فای SQT دارای قابلیت تشخیص حرکت می باشد.شاید از خودتان بپرسید قابلیت تشخیص حرکت یا Motion Detection چیست؟

سیستم (سنسور) تشخیص حرکت یا آشکار سازهای مادون قرمز جزو لازم ترین ویژگی های سیستم های امنیتی – نظارتی به حساب می آیند.

زیرا هنگامی که شما در منزل ، محل کار ، کارگاه و یا محیطی که می خواهید تحت پوشش قرار دهید ، حضور نداشته باشید ، این سنسور های تشخیص حرکتی هستند آلارم را به کنترل کننده مرکزی ارسال می کنند و شما را در جریان حرکات انجام شده قرار می دهند.

وظیفه اصلی سنسور های تشخیص حرکت ، تشخیص ورود فرد مزاحم به منزل یا محیط می باشد و این کار را با ارسال هشدار و اعلام خطر به سیستم مرکزی انجام  می دهد.

مهم ترین و اصلی قابلیت این تجهیزات موقعی اتفاق میافتد که شما در محیط مورد نظر حضور ندارید. این سنسور ها حکم نگهبانان و چشم های مخفی محیط را دارند و به طور دائم و بدون وقفه آماده نشان دادن واکنش از خود هستند.

در مواردی مانند رفت و آمد غیر منتظره در منزل، محل کار، کارگاه ، گلخانه ، اتاق های نشیمن، و یا هنگام باز و یا بسته شدن پنجره ها و یا شکستن شیشه ها ، این سنسور های حرکتی هستند که شما را مطلع می کنند.

اطلاع از خروج بدون اجازه فرزندان از منزل و یا نزدیک شدن غریبه ها در زمانی که در خانه حضور نداریم، و یا شاید نقاط ممنوعه ای در منزل وجود داشته باشد که نمی خواهیم کودکان به آن نزدیک شوند مانند: قفسه داروها . اتاق کار و قفسه ابزار یا زیر زمین خانه ، و یا شاید حیوان خانگی داشته باشید و نگران حرکاتش در زمان عدم حضور خود باشید.

در صورت تشخیص حرکت توسط سنسور دوربین ، اعلان و آلارم را نیز دریافت می کنید.

 

قابلیت دید در شب

 

حتما در قبل از خرید دوربین مداربسته به قابلیت دید در شب دوربین توجه نمایید. چرا؟

چون اغلب اتفاقات در شب رخ می دهند.

این ویژگی قدرتمند توسط 6 لنز مخفی جاسازی شده در دوربین انجام می شود تا به شما این اطمینان را دهد تا حتی در تاریک ترین نقاط ممکن نیز  شما توانایی ضبط و ثبت تصاویر و نظارت بر آن ها را نیز داشته باشید. و نگران نظارت در شب نباشید.

این عملکردهای منحصر به فرد پایه و اساس این دوربین امنیتی – نظارتی مخفی است. شما نه تنها می توانید چیزها را در تاریکی ببینید بلکه کسی را که در دوربین حرکت می کند نیز ضبط کنید.

قدرت این سنسور تا فاصله 5 متری می باشد و بصورت دستی و یا از راه دور قابل روشن و خاموش کردن می باشد.

 

قابلیت وای فای دوربین مخفی بی سیم SQT

 

این دوربین نظارتی مخفی، قابلیت اتصال به Wi-Fi را دارد و حتی می تواند بدون Wi-Fi نیز کار کند.

توسط قابلیت وای فای نه تنها شما می توانید به صورت مداوم و 24 ساعته و با مشاهده و پخش از هرجای دنیا ، به تصاویر دوربین دسترسی داشته باشید، این مزیت ، دوربین را تبدیل به بهترین و ارزان ترین گزینه موجود در بازار می کند ، چرا که ابعاد بسیار کوچکی دارد و تمام ویژگی های یک دوربین مدار بسته گران قیمت را نیز دارد.

زمانی وجود دارد که شما دسترسی به وای فای ندارید و می خواهید تصاویر را ذخیره کنید ، در صورت مواجهه با این شرایط شما می توانید کارت Micro SD را وارد کنید (کارت SD در بسته بندی محصول موجود نمی باشد و باید جداگانه تهیه شود) و دوربین را روشن کنید.

دوربین مخفی پرونده های ویدیویی را ضبط کرده و در کارت SD ذخیره می کند. شما می توانید تا ظرفیت 128 گیگابایت کارت حافظه به دستگاه اضافه کنید و مدت زمان طولانی تری را ذخیره سازی نمایید.

دوربین وای فای SQT ما می تواند تجربه متفاوتی را برای شما رقم بزند. این دوربین وای فای دار به شما این امکان را می دهد تا آنچه را که در داخل خانه یا محل کار شما اتفاق می افتد، در لحظه و در همان زمان نظاره کنید.

حتی هنگامی که در تعطیلات یا یک سفر کاری هستید. با استفاده از تلفن های هوشمند iOS و Android می توان از طریق برنامه های موجود به نمای از راه دور این دوربین قدرتمند دسترسی پیدا کنید.

دامنه دید وسیعی را در اتاق شما فراهم می کند. این شما را قادر می سازد تا بدانید که هر حرکتی در خانه شما در هر زمان و هر مکان رخ داده است. این یک یاور خوب در زندگی است.

این دوربین مخفی دارای یک آهنربا داخلی است ، که می تواند به سادگی به هر ماده آهنی بچسبد و یک دوربین مداربسته را پیاده سازی کند.

 

مشخصات فنی

 

آنتن قوی این دوربین برای اتصال به موبایل شما و یا مودم برای انتقال تصویر به کیلومتر ها دورتر کمک شایانی می کند.

این دوربین قابلیت اتصال دائم به آداپتور و ضبط تصویر و صدا را بدون توقف دارا می باشد.

سیستم Over Right این دوربین به شما کمک بزرگی میکند تا بدون نگرانی از پر شدن رم و توقف ضبط به فعالیت های خود بپردازید

در واقع Over Right در هنگامی که رم داخل دوربین پر می شود،  قدیمی ترین فایل را به صورت اتوماتیک حذف و فایل جدید جایگزین می کند. به این ترتیب دوربین هیچگاه از ضبط متوقف نمی شود.

شما نیز میتواند یک دوربین را روی چند گوشی موبایل و یا چند دوربین را روی یک گوشی موبایل مشاهده و مدیریت نمایید.

 

شرایط و محیط های استفاده

 

به دلیل ریز بودن نوک لنز این دوربین خاص در خیلی از محیط ها به صورت نامحسوس قابل استفاده می باشد، در واقع نوک لنز این دوربین به اندازه نوک یک باتری نیم قلمی هست و برای استتار کردن نیاز هست نوک دوربین بیرون باشد و باقی متعلقات می تواند در پشت شیی مخفی شود

نکته قابل توجه این است که شما برای دیدن تصاویر ضبط شده به روی رم دوربین نیازی نیست رم را از دوربین خارج کنید و از طریق نرم افزار موبایل می توانید به فایل های ضبط شده آن دسترسی داشته باشید.

این کار را می توانید هم از فاصله نزدیک هم از کیلومترها دورتر انجام دهید. این آپشن دوربین به شما امکان استتار آن در وسایل کم دسترس نیز می دهد چون دیگر نیاز به جابجایی رم را ندارید.

۵
از ۵
۹ مشارکت کننده

دسته‌بندی‌ها

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش