پارسیان​​​​​​​ ردیاب

۰
02177759800
09129437298
09128581479

(برای مشاهده تمام محصولات روی گزینه زیر کلیک کنید)

02177759238
09129437298
09128581479

تهران- خیابان پیروزی-چهارراه کوکا کولا-مجتمع  تجاری پانوراما-طبقه منفی2-پلاک 209

جهت دیدن منو کلیک کنید

دستگاه ضبط صدا (شنود) با قابلیت ردیابی

استفاده از دستگاه شنود از راه دور با قابلیت ردیابی اگر با انگیزه قانونی همراه باشد می‌تواند بسیار کارآمد و مفید واقع شود. شما می‌توانید برای ردیابی و تماس با کودک یا سالمند فراموشکار و یا حیوان خانگی‌تان در محیط بیرون از منزل از این ابزارها بدون مانع قانونی استفاده کنید. اگر به یک دستگاه شنود بسیار کوچک همراه با فناوری GPS برای ردیابی دقیق و اهداف قانونی نیاز دارید پیشنهاد ما استفاده از کوچکترین دستگاه شنود و ردیاب است.

 

دستگاه ضبط صدا کوچک و gps

کاربردهای دستگاه شنود از راه دور

کاربرد این ردیاب و شنود از راه دور با توجه به پشتیبانی از فناوری GPS و شبکه اینترنت موبایل (GPRS) برای نظارت از راه دور است.

پیش تر داشتن یک دستگاه شنود برای والدین که قابلیت ردیابی از طریق GPS را داشته باشد یک رویا محسوب می‌شد. مادر و پدر پر مشغله‌ای که نمی‌توانند فرزند خود را برای رفتن به مدرسه همراهی کنند می‌توانند از این دستگاه کوچک به عنوان همراهی مطمئن استفاده کنند تا هم در لحظه از مکان دقیق فرزندشان مطلع باشند و هم بدون در اختیار گذاشتن گوشی همراه هر لحظه که بخواهند با او تماس بگیرند.

مهم ترین قابلیت این دستگاه شنود امکان ضبط صدا از راه دور و ارسال صدا به ناظر است. دستگاه شنود از راه دور یک دستگاه ردیابی با ابعاد بسیار کوچک است که از طریق امکان تماس دو طرفه می‌تواند خیال والدین را راحت کند. یعنی هم والدین می‌توانند با فرزند خود تماس بگیرند و هم کودک می‌تواند با آن‌ها تماس برقرار کند. ناظر می‌تواند هم از طریق وب و هم از طریق اپلیکیشن مخصوص دستگاه ردیاب و شنود کودک خود ردیابی کند.

 

کاربرد این دستگاه به همین موارد ختم نمی‌شود. برای محافظت از سالمندان و ردیابی حیوان خانگی‌تان هم می‌توانید از این ردیاب بسیار کوچک استفاده کنید. با توجه به مگنتی بودن، زمان نسبتا طولانی روشن بودن دستگاه در حالت standby و از همه مهمتر سایز بسیار کوچک آن می‌توانید این دستگاه شنود از راه دور را در خودروی خود قرار دهید و این ویژگی‌ها همه دست به دست هم می‌دهند تا دیگر اضطرابی بابت سرقت اتومبیل نداشته باشید.

همچنین می‌توانید دستگاه شنود و ردیاب را در گاوصندوق خود بگذارید و آن را به شبکه wifi متصل کنید.

دوچرخه سواران و موتورسواران می‌توانند دستگاه مگنتی شنود از راه دور و ردیاب را به دوچرخه یا موتور خود بچسبانند و با استفاده از قابلیت ثبت تاریخچه، مسیر حرکت خود را مشاهد کنند. و به عنوان ردیاب اسپرت و شخصی استفاده کنند. برخی از ورزشگاران به اسپورت کمرا نیاز دارند که میتوانند از دوربین کوچک رم خور که بعضا با سیمکارت و به صورت وایرلس کار میکند، استفاده کنند.

تا زمانی که حریم خصوصی کسی را نقض نکنید می‌توانید از این ردیاب به صورت قانونی استفاده کنید.

 

چرا باید دستگاه شنود از راه دور را انتخاب کنیم؟

ردیابی، شنود و امکان ضبط صدا از راه دور به صورت همزمان

شما می‌توانید از این دستگاه برای ردیابی با دقت 5 متر استفاده کنید. علاوه بر این همزمان با ردیابی می‌توانید تمامی صداها را گوش دهید تا نظارتی دقیق تر از طریق وب یا گوشی هوشمند خود داشته باشید. همچنین صداهای پیرامون دستگاه با کیفیت ضبط و به کاربر ناظر ارسال خواهد شد.

باتری پر قدرت دستگاه ضبط صدای کوچک

600 میلی آمپر باتری داخلی، قدرت این را دارد که دستگاه 10 روز در حالت استند بای روشن بماند. کافیست دستگاه را به وسیله کابل USB مخصوص شارژ کنید و این یعنی شما می‌توانید دستگاه را در خودرو یا منزل قرار دهید و به یک مسافرت دلچسب بروید.

ثبت تاریخچه مسیر در دستگاه شنود جی پی اس دار

کاربر می‌تواند تاریخچه مسیر حرکت را در برنامه مخصوص موبایل مشاهده کند.

طراحی مگنتی دستگاه شنود از راه دور

خاصیت آهنربایی این دستگاه یک قابلیت ویژه است. هر کجا که فلزی وجود داشته باشد این دستگاه به آن خواهد چسبید و کار خود را شروع خواهد کرد. به عنوان مثال می‌توانید آن را به لوگوی فلزی کوله پشتی کودک و یا بدنه دوچرخه متصل کنید.

ابعاد بسیار کوچک ضبط صدای دیجیتال

می توان ادعا کرد که این دستگاه کوچکترین دستگاه شنود از راه دور موجود در بازار است. شما می‌توانید این دستگاه بسیار کوچک را در هر کجا که لازم بدانید مخفی کنید.

ردیاب آهنربایی کوچک شنوددار

 

سنسور ضربه و امکان تنظیم حساسیت در 3 سطح

شما می‌توانید سنسور شوک را فعال کنید. به این معنا که در صورت حرکت و یا ظهور صدا در محیط، دستگاه به صورت خودکار شروع به ضبط صدا و موقعیت یابی کند.

این سنسور در 3 سطح قابل تنظیم است. یعنی حساسیت آن را زیاد یا متوسط یا کم قرار دهید.

هشدار ترک منطقه امن شنود و ردیاب آهنربایی

ناظر می‌تواند در تنظیمات برنامه منطقه امنی را تعیین کند که در صورت خروج کاربر از آن منطقه به ناظر هشدار داده شود. این قابلیت با عنوان Geofence شناخته می‌شود.

هشدار کم بودن باتری

اگر باتری 600 میلی‌آمپری رو به اتمام باشد در برنامه موبایلی به کاربر ناظر اطلاع داده خواهد شد تا مطلع باشد که چیزی به تمام شدن باتری و خاموش شدن دستگاه نمانده است.

ضد آب بودن دستگاه شنود از راه دور

ضد آب و ضد غبار بودن دستگاه شنود می‌تواند نگرانی شما بابت خرابی دستگاه ناشی از افتادن در آب را تمام کند. اگر دستگاه داخل آب بیفتد و یا گرد و غبار زیادی روی آن بنشیند هیچ اتفاقی برای دستگاه نخواهد افتاد!

امکان تنظیم زمان روشن و خاموش شدن دستگاه شنود از راه دور

شما می‌توانید در نرم افزار موبایلی زمان روشن و خاموش شدن دستگاه را مشخص کنید. همچنین این امکان وجود دارد که دستگاه به صورت هوشمند مثلا پس از 8 دقیقه روی حالت Sleep یا خواب رفتن قرار بگیرد. این قابلیت می‌تواند در کاهش مصرف باتری بسیار موثر باشد.

قابلیت پشتیبانی از شبکه بیسیم

می‌توانید این دستگاه را به وای فای متصل کنید و تا 30 متر از طریق شبکه WiFi نظارت را انجام دهید. به عنوان مثال اگر دستگاه را در منزل گذاشته اید می‌توانید با اتصال به وای فای صداهای داخل خانه را تا برد 30 متری شنود کنید.

 

 

امکانات دستگاه شنود از راه دور

  • ابعاد بسیار کوچک
  • باتری پرقدرت
  • پشتیبانی از فناوری GPS برای مکان یابی دقیق
  • پشتیبانی از سیم کارت
  • امکان تماس صوتی دو طرفه
  • قابلیت تنطیم حساسیت سنسور شوک در 3 سطح
  • قابلیت ضبط اتوماتیک صدا با فعال شدن سنسور شوک و یا دریافت صدا از محیط اطراف
  • ضد آب، ضد ضربه و ضد غبار
  • هشدار کاهش باتری
  • هشدار ضربه
  • سیستم هشدار هوشمند ژئوفنس (Geo-fence)
  • ثبت تاریخچه مسیر
  • مکان یابی دقیق با دقت بیش از 5 متر
  • ضبط صدا از راه دور
  • امکان قرار گرفتن در حالت بی صدا
  • پشتیبانی از wifi
  • خاموش و روشن شدن خودکار
  • حالت خواب هوشمند (Sleep mode)
  • پشتیبانی از هر دو سیستم عامل ios و اندروید

7 ویژگی دستگاه شنود و ردیاب شخصی

  • فرکانس آنتن دهی سیم کارت (GSM): 850/900/1800/1900 مگاهرتز
  • استاندارد چی‌پی‌آراس: TCP / IP کلاس 12
  • ابعاد: 39*35*14 میلی‌متر
  • بهترین دما برای کارکرد: -20 تا +70 درجه سانتیگراد
  • وزن: 23 گرم
  • دقت موقعیت یابی: بیش از 5 متر
  • برد بیسیم: 30 متر
۳
از ۵
۳۳ مشارکت کننده

دسته‌بندی‌ها

حبیبی گفت:
سلام وقتتون بخیر از این دستگاه شنود که در بالا اعلام کردید چطور میتونم تهیه کنم؟
    مپشتیبانی گفت:
    سلام
    دوست عزیز با شماره های داخل سایت تماس بگیرید
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش