پارسیان​​​​​​​ ردیاب

۰
02177759800
09129437298
09128581479

(برای مشاهده تمام محصولات روی گزینه زیر کلیک کنید)

02177759238
09129437298
09128581479

تهران- خیابان پیروزی-چهارراه کوکا کولا-مجتمع  تجاری پانوراما-طبقه منفی2-پلاک 237

جهت دیدن منو کلیک کنید

دستگاه شنود یا دستگاه ضبط صدا

دستگاه شنود یا دستگاه ضبط صدا ؟

برای پاسخ دادن به این سئوال که یکی از رایجترین پرسشهای عمده کاربران عزیز ، جهت انتخاب درست محصول میباشد ابتدا باید یک تعریف مختصر از عملکرد دو نوع دستگاه در اختیار شما بگذاریم.

 

جهت خرید دستگاه ضبط صدا "کلیک" گنید.

 

1 = دستگاه شنود :

                    دستگاه شنود

 

عملکرد دستگاه شنود به گونه ای میباشد که جهت شنیدن صدای محیط از راه دور میتوان از آن استفاده کرد . بطوریکه این انتقال صدا از طریق تماس با سیم کارت برقرار میشود..پس حتما دراین قبیل از دستگاهها باید از سیم  کارت استفاده شود تا کاربر بتواند صدای یک مکان را از مکان دیگر ، تنها با یک تماس ساده  بشنود. 

2 = دستگاه ضبط صدا :

      دستگاه ضبط صدا

 

همانطوریکه از اسم دستگاه ضبط صدا مشخص است این دستگاه جهت ضبط کردن صدای محیط استفاده میشود و اکثر دستگاهها چه بصورت فلش ضبط صدا کوچک و یا ویس رکوردرهای بزرگتر ، دارای حافظه داخلی (4 یا 8 گیگا بایت ) میباشند.

مزایای دستگاه شنود نسبت به دستگاه ضبط صدا :

1 = شنیدن صدای محیط بصورت همزمان

2 = استفاده از تکنولوژی سنسور صدا : با روشن کردن سنسور صدا دستگاه شنود به محض شنیدن صدای محیط با شما تماس خواهد گرفت (Call to hear the sound  )

3 = استفاده از برخی آپشنها در دستگاه شنود صدا سیم کارتی مانند : قابلیت مکان یابی GPS

معایب دستگاه شنود نسبت به دستگاه ضبط صدا :      

1 = نیاز دستگاه شنود آنلاین به آنتن دهی مدوام جهت برقراری ارتباط : در صورت نداشتن آنتن و یا آنتن دهی ضعیف ، استفاده از این دستگاه برای شما کاربردی نخواهد داشت.

2 = این نوع دستگاهها ، به دلیل استفاده از سیم کارت  جهت انتقال صدای همزمان و کانکت شدن ، هزینه تماس برای کاربر دربر خواهد داشت.

3 = با اجرا شدن طرح ریجستری در کشورمان ، بالطبع تعداد زیادی از این دستگاهها شامل این طرح شدند لذا شما کاربر گرامی قبل از خرید دستگاه شنود از تایید imei  دستگاه توسط فروشنده مطمئن شوید.

4 = مقدار ماندگاری باطری دستگاه شنود در حالت مداوم  با توجه به کانکت شدن جهت انتقال صدا همیشه از دستگاه ضبط صدا

کمتر می باشد.

دستگاه شنود بخرم یا فلش ضبط صدا ؟ :

با توجه به توضیحاتی در این متن به آنها اشاره گردیده ، هریک از دستگاههای شنود و یا ضبط صدا دارای یک سری مزایا و معایب میباشند که در نوع خود کفه ترازو رو به سمت خرید خود سنگین تر میکند ...

اما با توجه به سهولت در استفاده ، شارژ دهی به مراتب بیشتر ، عدم پرداخت هزینه، عدم نیاز به آنتن دهی و همچنین نیاز نبودن به کانکت شدن همزمان و ... در صورت در اولویت نبودن ، شنیدن همزمان صدای محیط ، استفاده از دستگاههای ضبط صدای محیط ، توجیح بیشتری دارد و قابل به صرفه تر خواهد بود. 

 

 

۵
از ۵
۱۱ مشارکت کننده

دسته‌بندی‌ها

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش